Takker for svar og lykkeønskinger Den der psyken min tar meg med på tur med en gang det blir forandringer i livet mitt, så jeg venta meg litt motgang nå, når jeg skal endre kosthold. Har funnet ut at jeg tror jeg kommer til å slite med et veldig lavt karb-nivå. Er vel sikkert en vanesak, men sliter litt med og spise så mye fett.. Blir rett og slett dårlig av det. Mulig jeg bare mistolker kroppens signaler også da men.. Tenkte jeg får starte litt mykere, så nå skal jeg prøve meg på mere grønnsaker i tillegg. Skal prøve og ikke få i meg sukker og mel og sånne ting da. Har ikke drukket cola på 3 dager!! Ikke saft heller! Bare vann, med is og et par sitronskiver...også litt kaffe da Jeg ble litt for opptatt av hele "slanke" opplegget.. Det er først og fremst ikke for vekta sin del jeg gjør dette. Men har en ustabil psyke, en kropp med vondter. Har ikke noe godt forhold til mat egentlig, så. Vil jo endre dette da. Skal prøve og holde dere oppdaterte Blir litt treigt i starten sikkert, men. En dag av gangen, ikke sant?