Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 12:51   #1
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Dette selvbildet

Selvbildet, det bildet jeg har av meg selv i hodet mitt, det henger sånn igjen fra da jeg var overvektig!
Jeg har gått ned ca 25 kg på noen år, og bruker nå ca størrelse 40 mot størrelse 46+ før. Når jeg ser bilde av meg selv i hodet, ser jeg meg som litt smålubben, med mage som tyter ut og blubberygg.
Men så var jeg innom i en butikk i går og kjøpte meg en tunika, str M. Da jeg prøvde den, så jeg en slank og fin Vibeke og tenkte umiddelbart, dette må da være juksespeil?
Men slik er det alltid når jeg ser meg selv i et speil. Da ser jeg hvor slank og flott jeg har blitt, og tenker umiddelbart. Jøss, så fin jeg er? Dette kan da ikke stemme, det MÅ jo være noe feil på dette speilet.
Lurer på hvor mange år hodet bruker på å lære seg at kroppen faktisk har endret seg, at det ikke er juks....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat