Så kjipt med den lappen Gro! mannen min hadde samme greie for 4 år siden. Han klarte å få den igjen etter 9 mnd, med mye masing....det er virkelig stress for hele familien....jeg krysser fingrene for at du må få den igjen!!!! Jeg er skikkelig IKKE-NOT motivert idag. Har gått rundt å hatt lyst på crossaint og baguette hele dagen....er det mulig altså! Men har mot alle odds stått imot å holdt meg til planen. Er bare så utrolig demotiverende og håpløst å kjenne på den følelsen av at man ikke gidder, at det ikke er verdt å bli slank....idag ville jeg bare drite i alt.....æsj å'! Får håpe jeg kommer meg....har blitt endel smågodt (sukkerfritt vel og merke) og mørk sjokolade i det siste, men må bare si gang på gang at nå må jeg kutte på en stund. Jeg bare vil ha mer når jeg tar litt. Samt stillestand på vekten. Så det var veldig gledelig å klare å være konsekvent idag tross det dårlige odds i hodet mitt idag.... Skal starte med veiedag på mandag for da er fredag for nærme, jeg vil merke avsporing i helgen fort og da er det ikke verdt det. Jeg må bare ikke lure meg selv, men heller lure meg selv med nye metoder så jeg holder kursen rett frem mot bikini målet mitt