|
Sv: Jeg går ikke ned i vekt
Opprinnelig lagt inn av Aline, her.
Dette handler ikke om ditt syn på forumet. Dette handler om at de som har startet forumet og driver forumet faktisk har den sterkeste stemmen i hva forumet skal omhandle.
De ønsker at fokus er på god helse.
Dette er et kjempepoeng, og må taes til etteretning!
En annen ting er at ts har nevnt flere ganger at h*n har lavt stoffskifte (hypothyerose). Det vil i all enkelhet si at hele systemet går langsomt, også forbrenningen. Jeg har selv lavt stoffskifte, hvilket kan være veldig belastende på allmennformen, og det verste jeg gjør mot meg selv er å spise for lite! Da blir jeg enormt dårlig, og dette vet jeg er en kjennsgjerning hos hypothyeride.
AdaEmilie: Du tipset om psmf helt uoppfordret, ikke minst til en fullstendig normalvektig person, jeg skjønner faktisk ikke hvordan du kan ha samvittighet til å gjøre det!
Og så må det kunne gå an å ikke være så svart/hvitt på hva som antas å være forumets forhold til kaloritelling. Både jeg og mange andre her er fullt klar over at noen må holde et øye med kaloriene også. Det er mange som kommer fra en lang historie med spiseforstyrrelser/pulverkurer etc, og ikke har så god kontakt med metthetssignalene sine. Det er ikke det samme som å telle kalorier for å holde seg nede på et uvettig lavt nivå.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|