Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 17:18   #45
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Jeg må si meg enig med Frøy. Jeg syns at forumet har tatt en uheldig vending i det siste med flere og flere normalvektige jenter på desperat jakt etter å kvitte seg med de siste kiloene så fort som overhodet mulig med liten eller ingen tanke for hva kroppen blir utsatt for. Helt greit å ville kvitte seg med noen pyntekilo eller å stramme opp, men det bør da gjøres på en forsvarlig måte.

Så fikk jeg lyst til å minne på hva dette forumets filosofi er (fakset fra forsiden):

Sitat:

Nettstedet for deg som er nysgjerrig på et kosthold med lite karbohydrater. Enten du sverger til Atkins, Lindberg, Sears eller Poleszynski, så vil du alltid ha noen å spørre eller diskutere med i dette forumet. Ved å registrere deg som medlem kan du skrive din egen dagbok, lese andres dagbøker og være med i brukergrupper. Det er absolutt ikke bare karbohydrater som blir diskutert, men alt om kosthold, oppskrifter, kosttilskudd, trening, selvutvikling og helse generelt.

Her er faktisk ikke slanking nevnt med et eneste ord. Ja, de fleste her inne har kommet over lavkarbo med et ønske om å tape vekt, men et kosthold basert på færre karbohydrater er så mye mer enn bare det.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat