Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 15:35   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lav/null karbo kurerer sykdommer!

Hurra for bestefar og andre som er blitt bedre!

Jeg ville heller sagt at lav/null karbo kurerer en del SYMPTOMER - fordi man vil vel alltid ha dia2 feks om man endrer kostholdet tilbake til høykarbo... Min far har også halvert dia2 medisinen sin - bare vha kosthold, og jeg er kvitt 95% av chrons-magesymptomene vha kostholdet. Dessverre vil jeg nok alltid ha chrons - siden jeg de få gangene jeg spiser "feil" (feks en vanlig sjokolade" blir veeeeldig akutt dårlig i magen

157 - jeg har nå også bedt legen om utredning for MS - jeg var "stabil" i et års tid på lavkarbo - men nå siden oktober har jeg vært j... dårlig. Og jo mer jeg leser om MS - jo mer stemmer det overens, spesielt dette med at det går i bølgedaler. Nå er jeg helt utslått, nummen over hele kroppen og det har begynt å bevege seg til ansiktet. Skal se om jeg finner en MS-tråd her inne, for nå synes jeg det begynner å bli litt skummelt...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat