Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 12:49   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger råd og noen gode ord!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Hmm.. De hjemmelaga lavkarbobrød versjonene jeg har prøvd til nå har smakt noe helt forferdelig.. Er liksom derfor jeg har valgt fedon sitt brød. siden jeg ikke takler hjemmelaga brød, og enda mindre hjemmelaga lavkarbo"brød" :P

Ok - ja da skjønner jeg. Hvilke brød har du prøvd da? Jeg kan faktisk anbefale spisdegslank-mixen, bare blande med vann og steke i ovn. Best etter en runde i brødrister. Smaker da som skikkelig grovbrød...

En annen ting - er at jeg måtte BESTEMME meg for å like lavkarbo-brød... syntes de smakte rart i starten, men etterhvert som man spiser de og mentalt er innstilt på å "like de" hehe, så går det bedre

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat