Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 12:30   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger råd og noen gode ord!

Du har jo vært SÅ flink! Nå er det utprøving av varig kosthold som gjelder. Siden du skal ligge bare på 30-40 karbo pr dag, MÅ du spise mer fett, ellers kommer fysinga tilbake.

Jeg foreslår at du går tilbake til ketolyse i 2 uker, også øker du på med karber - ca 5 gram pr uke. Øk med grønnsaker i hovedsak, eller andre fedon-aktige matvarer som du liker og som du ønsker å ha med i kostholdet ditt.

Sannsynligvis går du nå opp fordi du spiser for mye karbo og for lite fett?

Vil bare også si at jeg tror det du gjør nå er det vanskeligste, for det er lettere å holde seg til reglene i ketolyse enn å finne en mellomting som du skal leve på.

Jeg har erfart deg som svært motivert og flink til å klare å gå ned så mye som du har gjort, så dette tror jeg du klarer fint! Det krever bare en ny runde med planlegging, veiing og måling av mat over lengre tid til du finner balansen som gjelder for DEG!

Stå på snuppa - dette klarer du fint!!! Og du vet - dine erfaringer nå - vil komme forumet til nytte, for vi er jo etterhvert flere som skal gå "av" og begynne å spise vektopprettholdende, så hold oss oppdatert! (Og ikke få panikk, det er ikke uvanlig å gå litt opp når man begynner å spise litt annerledes )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat