Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-11, 09:37   #1134
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Mandag er absolutt den beste dagen for veiing, nettopp fordi helgen er den største utfordringen
Hadde mandag som veiedag helt til oktober i fjor, da ble den flyttet til lørdag.
Ikke våken nok kl 5 på morgenen til å huske å svinge innom vekta
Skal tilbake til mandagsveiinger når jeg får tilbake førerkortet og kan stå opp til litt mer normalt tidspunkt.....

Btw;
Fikk brev fra fylkesmannen hvor de ber om en ytterligere forklaring fra meg på hvorfor jeg mener jeg skal få tilbake førerkortet før det er gått 1 år.
Så nå har jeg fått sjefen til å skrive en attest på de tiltak jobben har iverksatt, og så får jeg vel skrive noen velvalgte ord om hvordan jeg oppfatter det som skjedde.
Stress folkens, det var bare stress!!!
Ja da, og sånn går no dagan

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat