Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-05, 11:58   #38
chablis
Medlem

chablis sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har også PCOS, så melder meg på her. Jeg strevde med "følinger" helt siden jeg kom i puberteten, og la også på meg masse i denne tiden. Så da jeg leste om lavkarbo-teorien i 2001, fikk jeg en a-ha-opplevelse, alle brikker falt på plass. Det var jo MEG de skrev om..
PCOS fikk jeg diagnostisert av gynekolog i 1998, da var jeg 24 år og hadde prøvd å få barn i 2 år uten å lykkes. Fikk Pergotime, og ble gravid på 4.kuren. Da jenta vår var 8 mnd, fikk jeg skrevet ut ny Pergo-kur, vi ville prøve på et nytt barn. Tenkte vi hadde knapt med tid.. Men rakk ikke å starte på kuren, det viste seg at jeg allerede var gravid..spontant! Jeg må nevne at barna mine ble rimelig store, hhv 4460 gram og 5230 gram(jenter).
På første lavkarbokuren min, som jeg mekka sjøl ut fra det jeg leste i ukeblader og andre artikler, gikk jeg ned 20 kg.. så det virker i allefall!
Metformin har jeg aldri prøvd, vet ikke om det er noe for meg?
Problemet mitt er at jeg elsker nypoteter, potetgull og spaghetti...FY!

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat