|
Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste
Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.
Jeg har meldt meg på og har vært med 1 uke nå. Men jeg begynner ikke på pulveret før1 mars (jeg skal til yorkshire på vikingmarked) Så har ikke lyst til å ødelege hele ferien min med å tenke slavisk på pulver.. Hun vi har er egentlig ganske flink på spørsmål men virker litt streng\sur? hehe
Tror faktisk de sa det til oss at man bare skal gå på det i ca 3 uker. Vis mer kontakte lege. Nå må jo jeg uansett ha legeerklæring for å få lov til å begynne da jeg ploppet ut med at jeg tidligere har hatt spiseforstyrelser.. jeg er vandt til å trene men ikke på mangen år så den delen kan jeg. Men instruktøren vår er kjekk så gleder meg til veiledning tror også at når jeg er ferdig med pulver uansett hvor lenge jeg måtte klare så går jeg over tilbake på lavkarbo for det er det jeg trives med i lengden. selv om de babler om stivelse og pasta osv .. Takk for svar =) Vis det er greit så legger jeg deg som venn så kan vi jo se hvordan det går med hverandre?
Skjønner godt at du ikke vil ødelegge ferien din med å tenke på pulver hele tiden - hadde gjort det samme selv!
Her i Drammen fikk vi beskjed om at det er tre "varianter" av hvor lenge man skal bruke kosterstatter, avhengig av hvor mye man skal ned i vekt.
Det er 3 uker om man skal ned inntil 10 kg, 5 uker for de som skal ned inntil 20 kg og 9 uker for de som skal ned 30 kg eller mer (dette står det også om i permen). Vi fikk ikke noe beskjed om å gå til lege uansett hvor lenge vi skal gå på pulver. Jeg har gått mer eller mindre helt over til ketolysekuren nå, jeg går jo fortsatt ned i vekt, men kan spise MAT. Hender jeg tar en suppe til middag eller lunsj om jeg ikke gidder å lage annen mat.
Den siste uka har jeg faktisk gått opp en drøy kilo, men det er helt og holdent min egen feil, jeg hadde en skikkelig sprekk i helgen. Jeg var på "reunion" med noen tidligere kolleger og det endte med en skikkelig fyllekule , som ble avsluttet med en cheeseburger med pommes frites og Cola seint på natta og "dagen derpå" ble matinntaket pizza fra Dolly Dimples og mer Cola (må bare ha Cola når jeg er fyllesyk). Burde holdt meg på matta, hadde tenkt å være flink og bare ta et par glass hvitvin, men "gruppepresset" klarte jeg ikke å stå imot. Får bare skjerpe meg den neste uka og satse på at jeg tar det inn igjen fortest mulig.
I går var jeg på mine første gruppetreningstimer og fant en kombinasjon som passer meg veldig bra. Begynner med "Dansemix" (som er litt sånn aerobicaktig) som oppvarming, tar deretter 30 minutter med styrkeøvelsene mine og avslutter med "Zamba" (les: Zumba). Gruppetimene på Drammen EasyLife senter er bare på 30 minutter, så det er ikke uoverkommelig. Jeg planlegger å kjøre samme kombinasjon i morgen kveld, timeplanen mandag og onsdag er nemlig lik. Det passer meg langt bedre med gruppetrening som oppvarming enn "gåmaskin" - blir så utrolig sliten i beina etter kort tid av det.
Har godkjent venneforespørslen din:-)
|