|
Sv: Nytt år og nye muligheter?
I dag har jeg tatt stivkrampevakseinen, så jeg er litt sløv. Og kanskje litt negativ Eller er det bare at jeg er så trøtt at jeg tror at jeg er negativ..? Merkelig setning..
Uansett; Jeg er litt snurt for jeg har ikke gått ned en skitt på to uker. Eller jeg gikk litt opp etter sprekken, men gikk ned igjen. Også gikk jeg ned enda at kilo, men gikk opp igjen etter turen på kinarestaurant. Det er så mye fett og sukker og mel og gudene vet hva i den maten! Har aldri likt kinamat noe særlig.. Æsj...
Også var vi jo på kino, og der hadde de ikke andre nøtter enn de som var innpakket inni M'ene og chillinøttene og yoghurtnøttene. Så det ble en boks med baconsnacks.. Skal love dere vi har hatt litt av et flatulensorkester i helgen! 
Lurer på om jeg har satt meg et urealistisk mål... Altså, jeg veide 51 kg for 11 år siden, før jeg ble gravid var jeg 57, så da tenkte jeg at 55 kg må være greit hvis jeg skjerper meg. Men siden jeg har store problemer med å komme meg under 64 kg, har jeg mine tvil. Dessuten savner jeg veggismat...Og nei, jeg klarer ikke å lage uten pasta, ris, poteter og mel. Og min sutremann klager over nesten alt jeg lager av mat. "Eg vil spise normal mat". J@>7@ møkkamann kan lage maten sin sjøøøl!
Jeg må bare skjerpe meg, for neste uke er det tupperwareparty, og da må jeg ikke gi uttrykk for at dette suger. For det gjør jo egentlig ikke det.. Det er jo fantastisk mye god mat jeg kan spise. Kalv, sjømat, ricottakrem, blomkålmos, kebabkylling med couscoussalat.. Fokuserer nok for mye på det jeg ikke kan spise.
Men nå skal jeg se 4 stjerners middag, kose meg med pistasjnøtter og bare la husarbeid ligge.

|