|
Sv: Jeg går ikke ned i vekt
Opprinnelig lagt inn av Efterår, her.
Aline - efter at have læst på linket kan jeg se at det ikke er et kosthold for mig da det groft skitseret er det kosthold jeg kom fra - det er ikke godt for mig, for hele kroppen nærmest skriger efter fedt og flere kcal. Samtidig er det også vigtigt med LCHF set i forhold til homonbalancen / lavt stofskifte.
Cyan - dvask er det rette ord for min kropsbygning den bærer i den grad præg af at have være udsat for diverse kure i mange år hvor vægten er gået MANGE kilo op og ned
PSFM er nok en løsning for nogen, men jeg tør ikke gå i gang med det for jeg vil have et varigt kosthold der er sundt for mig.
elsker lavkarbo - kropsbygger har jeg ikke tænkt mig Hvilken andre greb har du erfaring med.... er det lavkarbo og styrketræning? Jeg har som dig været på diverse pille og pulverkure som i sidste ende kun har givet gevinst i flere kg.
jeg var flink før i tiden med å holde meg aktiv,håndball,jogging,sykkling,aerobic o.l
siden jeg er en type som alltid skal overdrive det jeg gjør så sluttet jeg å spise for å rase enda mer i vekt. dette resulterte i at jeg ga opp alt.
orket ikke trene pga lite næring, åsså gadd jeg ikke trene for det ble liksom ødelagt for jeg spiste..så tullete kan mann bli.
nå har jeg landet på ketolyse og danser zumba hjemme i stua..knall morsomt har 2 småbarn så er ikke lett å komme seg ut.
prøv zumba, du kommer til å ha det morsomt og du føler ikke det er tung (men det er det) åsså går tiden så fort.
lykke til 
|