Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 17:18   #24
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Jeg går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Kremtoppen, her.

Nei ingen magisk formel . Jeg spiser nok opp mot 30-40 karbohydreater daglig. Ingen mat blir veid, men jeg beregner nok en del inni hodet mitt likevel. Jeg spiser til jeg blir mett, og det meste av det jeg spiser er proteiner, fett eller grønnsaker. Jeg spiser ingenting som jeg ikke vet innholdet på. Dvs at jeg leser innholdsfortegnesle og beregner ut fra den. Brød, knekkebrød og eventuelle kaker baker jeg selv. Innimellom sjekker jeg med en sticks, og jeg er i ketose hele tiden .

Jeg mener at det finnes en beregningsformel for hvor mye proteiner man bør ha, men det orker jeg ikke å forholde meg til. Det får være grenser, det er jo tross alt bare maten vi snakker om . Sånn tenker jeg nå. det kan være at jeg tenker annerledes og må endre strategi når jeg nærmer meg målet slik som du gjør nå. Lykke til med de siste kiloene .

Jeg spiser omtrent som deg jeg da. Jeg har også et litt for høyt inntak av proteiner, 30-50 g karber og litt mindre fett, rundt ca 40 g. Kalorier daglig er fra 1300-1500 ca, litt mer når jeg trener. Føler meg god og mett, og i go form på dette kostholdet.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat