Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 15:16   #20
Fero
Medlem

Fero sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Fero er ny på veien

Sv: Om hvorfor man overspiser

Nerthus: Jeg har generell, trenger kjemi 1+2 og fysikk (og i verste fall biologi). Jeg drømmer om å studere medisin, og har sjekket med rådgivere, og de sier at for å komme inn her i Norge må jeg ta ca 10 fag, mix av forbedring av karakter og nye fag. I tillegg må jeg vente til jeg er 27-28 for å sanke alderspoeng. Og da kommer jeg kanskje inn.

Jeg har derfor sett meg ut utenlandsstudier, og ender vel opp i østeuropa, men jeg vil helst gå i UK. Mulig jeg kan gå i Irland eller Skottland, men England har priser som er skyhøye for de som ikke er medlem av EU, og selv om Lånekassa støtter, må jeg finansiere siste året selv (har bare 5 års støtte igjen). Det er også derfor jeg tar private nettstudier nå, for det er billigst da jeg ikke kan bruke studielån.

Aberet er at jeg muligens må ta matte i tillegg for UK-alternativet, må se ann litt. Ellers blir det nok Riga, og det frister lite med tanke på språk og temperatur. Prisene er jo greie da, det er vel det eneste

Megvel: Har vel hørt om dette sånn helt vagt, og har faktisk den "The Secret" filmen liggende på PC'en. Det er vel noe av det samme opplegget? Det er jo absolutt verdt å sjekke ut, så takk for tipset. Leste i allefall igjennom linken og valgte meg en affirmasjon

Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat