Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-05, 00:41   #10
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Helene

Atkins barene er jo så gode.. i går smakte jeg en kjekssjokolade med karamell inni.. KJEMPEGOD og så bare 13 kr

Ja, den er ganske ok. Jeg tenkte mer på Advantage-barene, de blir litt voldsomme for meg, men det KAN komme av at sist jeg hadde spist en sånn en, fikk jeg spysjuke samme kveld... Da tar det gjerne en stund før jeg blir fortrolig med det siste jeg spiste. Husker en gang vi hadde hatt grillparty, og jeg hadde spist spyd med bl a paprika på... Klarte ikke tanken på annet enn rå paprika i månedsvis...

Helene, har du smakt den med mint? Ikke ille den heller, om man liker mint, da.

Ellers blir det mest 87%-sjokolade på meg.

På Mix eller Rema kjøper jeg av og til en sjokolade som heter Choc Wafer, av et merke som heter de Bron. Minner om Kvikk Lunsj. Men det er kjeks i den, så det er nok litt flere karber enn Atkins sine. Så spiser jeg heller ikke så mye om gangen, det blir litt søtt.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat