Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 13:08   #1126
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg gikk ned ca. 12 kg. Var ferdig i sommer. På Forusakutten fikk jeg høre at jeg kunne forvente å gå opp igjen ihvertfall 1 kg. Denne nye vekten har jeg da satt som en ny normalverdi og tillater meg selv å svinge 1 kg fra den. Vekten har egentlig holdt seg ganske stabilt de siste 6 måneder. Men jeg må som sagt passse ganske nøye på. I boken etter Slankekuren til Torkil Andersen skriver han at ca. 90% går opp igjen etter endt slankekur. Jeg har bestemt at det ikke skal bli meg. Jeg har fremdeles litt mage som jeg kan tenke meg å få bort (alt setter seg der), men jeg kom ikke lengre med eurodiett i denne omgang. Jeg tenker at jeg vil stabilisere vekten der jeg er nå et par år, for så å ta på en runde til for å ta resten. Jeg har nå en BMI på 24,7, noe jeg egentlig synes er ganske bra.