Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 12:56   #28
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Irritabel tarm: Når bør en merke bedring?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg har også iritabel tarm (selvdiagnose), og har slitt halve livet med sterke smerter, masse luft, diare, forstoppelse og så diare ...... u name it ...

har reagert på korn, grovt brød, fiber, melk, og en masse annet. vært redd for frukt , bær .....

Etter min første uke på lavkarbo oppdagde jeg at jeg ikke lenger var så oppblåst, vil si jeg var 95% bedre. Og kombinasjonen av forstoppelse og så diare, med smerter og rier, gav seg ....

MEN, jeg har fått en ny type diare, som bare kommer, på sekundet, og det virker som om alt jeg har spist har blitt til vann som fosser ut , beklager beskrivelsen ........ Og dette er ganske plagsomt.

Hvor lenge har du holdt på med lavkarbo nå? Har du vært til lege for å få sjekket ut for eventuelt chrons eller ulcerøs kolitt? Hvis disse akutt-tilfellene med vann-diare fortsetter utover et par mnds tid etter at du har spist lavkarbo bør du henvises til en spesialist...

Jeg har selv chrons, og den diareen der er ganske kjent... jeg ble noe verre de første 2-3 ukene på lavkarbo, men så ble diareen sakte men sikkert borte.

Maltitol gir meg slike akuttreaksjoner i dag...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat