|
Sv: Kan lavkaloridietter være skadelig?
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Er ikke dette slik easylife og fullfart hos spenst? pulverdietter som er ca 800 kcal i døgnet. mye trening og kanskje ikke det beste?
Kanskje det ligner? Jeg aner ikke. De var helt sprø disse damene, tenk deg at du skal trene en time fra klokka tre til fire. Da kan du spise deg litt mat med proteiner klokka 10.00, så igjen en salat med soltørket tomat og sitronsaft over klokka 13.00, trene kl 15.00. Spise den sure salaten klokka 18.00, også et måltid klokka 20.00 med litt proteiner. Ok - så kan du ikke trene klokka 15.00, men kl 17.00. Man skal ikke spsie etter klokka 20.00, så dermed trener du gansge hard trening klokka 17.00, spiser sur salat klokka 19.00, og thats it!
Men tynne var de, det skal de ha. Men om man Googler på Shaping, kommer man over noen russiske bildeserier, og da ser man jo lett idealet da.
Ei venninne av meg gikk ned 25 kg det året jeg gikk opp 10. Hun hadde jo den flotte kroppen, (hun var smart og hadde ikke fulgt kostholdet så slavisk). Noen år etter var det jeg som hadde gått ned 25 kg, på lavkarbo. Og hun hadde gått opp 30 kg, minst!
|