|
Sv: Bildetråden 30+
Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.
Jeg er enda ikke helt ferdig, men da jeg så gjennom noen (av de få) bildene på facebook, så så jeg at det var nå litt forandring der. 
(kommer kanskje ikke så godt frem siden bildene er så forskjellige)
Syns det kommer klart fram jeg! Du har vært kjempeflink. Syns du ser yngre ut på det nye bildet Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Du er kjempesøt!
Opprinnelig lagt inn av Kamilla, her.
Når jeg så meg selv i penklær i går, så måtte jeg bare sammenligne med bilder fra før jeg startet. Bilde 1 er i fra sommer, det skiller ca. 13 kg til bilde nr. 2 som ble tatt i går.
Bilde nr. 1 er liksom skrekkbildet mitt, som jeg beholder for å holde motivasjonen oppe, for slik skal jeg aldri føle meg igjen. Hater hvordan jeg følte meg den dagen.
I går følte jeg derimot at jeg strålte, og var veldig fornøyd med antrekket. Når ingenting strammer og føles ekkelt ut, blir jo selvfølelsen med en gang bedre, men trodde ikke jeg kom til å gå med dette antrekket uten jakke. Hater nemlig mine enorme overarmer
Ser ingen enorme overarmer, men ser en strålende ung jente Jeg tror jeg kan se selvtillitsforskjeller, selv om det er bilder. Du ser lykkeligere ut.
Opprinnelig lagt inn av SiljeMerete, her.
Siste bildet jeg fant her er fra September, må jammen se å ta nye bilder 
De to sort hvitt bildene er de nyeste... men det håper jeg da man kan se 
Det ser vi Bra jobba!
|