Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 00:19   #103
jada_klue
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2010
jada_klue er på en erverdig vei

Sv: Erfaringer med 80/80/20 eller PSMF?

Men da la jeg fra meg denne tanken, og fortsetter min søken etter noe som kan hjelpe. Skulle gjerne lagt ut et bilde av meg selv slik at dere kan se at jeg fremdeles har en del fett på kroppen på steder jeg gjerne skulle bli kvitt. Vil ikke bli noen stilk, men et mål for meg vil for eksempel være å gå i en olabukse med en t-skjorte/singlet uten at jeg trenger å holde inn magen, og å kunne se litt mer definerte armmuskler i og med at jeg trener såpass mye skjønner jeg ikke helt hvorfor ikke det skjer noe.. Jeg vurderer nå å prøve LCHF og holde meg til 70% fett og 5-10% karbohydrater, noe jeg regner med tilsier at jeg kommer i ketose.
Trenger jeg da ikke å tenke på kaloriinntaket?

Når man sier at lavkarbo er vektregulerende, kan det bety at kroppen min VIL ha dette siste fettet? Har prøvd å søke opp dette både på norske og utenlandske sider, men for meg ser det mest ut som det er overvektige mennesker som går ned til en "normal" kropp. Er det noen som kjenner til/har hørt om folk som har blittt skikkelig "fit" ved å gå på en LCHF diett? Trenger så sårt litt motivasjon, og har ikke lyst til å falle tilbake på lavkalori-dietter for å miste de siste kiloene....

jada_klue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat