|
Sv: App-er
Hadde vært greit med en app for oss som ønsker å trene noe annet enn løping eller løfting av skrot, som har bedre brukergrensesnitt enn den jeg har lasta ned.
Jeg kan jo si at MyNetDiary Pro (kr. 17) er den beste jeg har funnet hittil, men begrenser seg med at det ikke går an å endre på ting man registrerer selv (for det går an). Hvis man feks registrerer at zumba forbruker 250 kcal/t og senere finner ut at dette skulle vært 300, så går det ikke an å endre på det. Går heller ikke an å endre på data man legger inn om seg selv ved oppstart, som vekt, høyde osv. Så her gjelder det å ikke skrive feil. Til gjengjeld har den maange matvarer som allerede ligger inne, i tillegg til masse forskjellige treninger, alt fra løping til støvsuging. Jeg prøvde å kjøpe den en gang til for å nullstille alle data, da jeg har registrert noe feil info, men den bare laster seg ned igjen med de samme opplysningene. Håper endring kommer. Men som sagt, dersom du ikke registrerer feil sånn som jeg har gjort, så er den veldig bra.

"]
Sist redigert av Hege_ : 07-02-11 kl 23:41.
|