Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 23:20   #55
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden 30+

Heisann dere!

Har ikke vært innom her siden jeg dro til Houston for to og en halv uke siden. Turen var hektisk siden jeg bare hadde en uke. Men jeg fikk da i tillegg til jobbingen truffet en venninne og spist deilig sushi, shoppet meg iPad, litt gaver, masse atkinsbarer og cookies, masse sukkerfri sjokkis, sukkerfri sirup og litt stevia. Tung koffert på vei hjem ja, og det meste var spiselig. iPad'en trodde jeg at jeg kjøpte til meg, men ungene bruker den mer enn meg tror jeg.

Siden jeg kom hjem har det vært syke barn, syk meg og jobbreise til Stavanger. I tillegg til stadige samtaler med mannen min om hvordan det går med oss. Har det i alle fall ikke kjedelig..

Oppi det hele så har jeg lagt merke til at jeg har begynt å unne meg småting med karbo innimellom. "Sprekker" kan man vel si. De er skjeldne, ikke planlagte og heldigvis begrensede. Så jeg er egentlig fornøyd med det, jeg er på vedlikehold på vekten og den holder seg. Typiske sprekker er et par makibiter når jeg spiser sushi, bittelitt brød eller en pommes frites når jeg er på restaurant, og til og med ved en anledning en øl! Jeg følger veldig nøye med på meg selv for å se om det er en tendens som medfører mer og mer sprekk etter hvert, men jeg tror ikke det.

Ellers så er det like lenge siden jeg har trent som siden jeg var her inne sist, så der må jeg virkelig skjerpe meg. Jeg vet jo at jeg trives bedre når jeg får trent et par ganger i uken.

Det var mye snakking om meg selv... Gratulerer til dem som har gått ned mens jeg var borte. Godt jobbet.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat