Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 21:44   #1121
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

ja jeg har roet meg litt nå. ble litt betuttet av hele opplegget egentlig. vært flink med mat og kjøpt inn egg og mandler og yoplaityoughurt. tenkte å lage omelett i kveld slik at jeg får meg en skikkelig frokost imorgen. ble ikke trening idag men skal møte en venninne imorgen klokken ti. vi snakket også om kanskje å flytte sammen, hun har en hærlig leilighet sammen med en annen, men hun andre flytter snart sammen med kjæresten. den er litt dyr, men tror det kunne blitt bra. må innrømme at det lett blir litt ensomt alene på rommet mitt.

titti: mat som belønning ja, kjenner til den. jeg tror jeg skal begynne å kjøpe sko i stedenfor
monica: jeg har tenkt å roe litt ned på jobbingen ja, men trenger å komme meg på fote igjen etter krasjen i julen. imorgen er det matteprøve det kommer ikke til å gå så bra. men er nå gjeldsfri hurra! helt herlig. hadde tilogmed litt til overs etterpå. sååå digg å virkelig kose seg i butikker. du fortjener det så grådig og du vet det vel selv?

jeg og tenker at jeg vil være ferdig til sommeren. men vi får se hvordan det går. tror det viktigste for meg er å bli fornøyd med å være meg. jeg vet ejg trenger å gå ned ti kilo til men de kommer. om de fortsatt er der i sommer skal de ikke hindre meg i noe som helst!!! nemlig

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat