Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 21:01   #1120
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Må bare skrive om en kjempe digg opplevelse...jada...handler om kleskjøp....er litt overfokusert/gira for tiden
Passet et skjørt på Noa Noa i medium. Satt litt trangt men behagelig.
Er det noen som bor i Østfold/Oslo område, må dere ta dere en tur, rett av E6 før Vestby. Der ligger det noe så fjongt som NORWEGIAN OUTLET. Høres litt harry ut, men det var flotte butikker på rekke og rad av dyre merker.....nevner: Mexx, Bergans, Norrøna, Hugo Boss, Noa Noa, Triumph osv...osv....det er ikke halvparten en gang. Der har de overskuddslagre fra butikkene. De følger sesongen. Så vårens nyheter hadde kommet inn nå. De var kun til 30% avslag. Resten av butikken var 50%-75% avslag og noen ennå billigere kupp! Jeg sparte masse penger på ting jeg virkelig trengte, samtidig fikk jeg kvalitet. Det er ABSOLUTT verd å ta turen til om det er i nærheten. Mange penger å spare. Masse kule butikker for menn/barn og ungdom også...og egen Le'Crueset (sånn gryter/panner og kjøkken ting)...ikke skrevet det riktig men,men!
Veldig kjekt....jeg skal spare å dra dit til sommer/høst når målene mine er nådd eller veeeeeeeeeeeeeeeldig nærme!!!! Håper som sagt de er nådd til sommeren, men skal ikke være over modig heller...

Fantastisk å passe klær jeg vil ha, ikke bare det jeg må ta pga.passformern...jiiiiiiiiiiippppppppppppppppppii iiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!