|
Sv: Flere som skal ned 30 kg?
Hei og velkommen til dere nye :-) Imponert over at du har greid å gå ned 29 kg malla2! Fortsett bare slik du har gjort til nå, så oppnår du det du vil skal du se :-)
Jeg hadde veldig lyst på noe "mer" etter middagen i dag (dårlig vane, men så lenge jeg holder meg til lovlig mat, så er det greit for meg) så jeg laget den svenske kladdekaken fra kokeboken bakeglede uten sukker. Men jeg har laget den før, og synes konsistensen blir for svampete (utbredt konsistensproblem på lavkarbo..) så jeg stekte den ikke. Når jeg lot fiberhusken virke litt, så ble den såpass stiv at det funket som moussé, VELDIG mektig, men det er bra! Og egentlig veldig lite karber i den, så jeg tenker at det blir en grei nødting å ha om søthungeren kommer en sjelden gang (vet jo at jeg kan få den til å forsvinne helt, om jeg slutter å spise søtt, men liker å unne meg noe sånt av og til).
I dag var vekten på 91,0 kg igjen, slik som på fredag. Men det kan jo være mange grunner for det, så jeg skal vente til fredag da jeg har veiedag til å begynne å analysere det mer detaljert.
Ellers så har jeg virkelig blitt hekta på kylling og CF med tzatzikikrydder! Men i dag kjøpte jeg CF med bare 18% fett, i motsetning til den vanlige med 38%. Her i danmark er det bare på sjeldne og veldig store butikker de selger den med mest fett (siden "alle" vil jo ha de med laveste %) pluss at den med 18% kosten mindre enn halvparten så mye som den andre, og med min studentlommebok passer det bedre til mitt budsjett. Men derfor blir jeg litt i tvil om jeg får i meg nok fett. Men på samme tid, spiser jeg veldig mye brokkoli og løk, så da øker jo karbomengden, så jeg er litt redd for at jeg skal ha for høyt av begge. Men om jeg ligger på max 30 karber om dagen (må kanskje blir flinkere til å regne ut nøyaktig), så bør jeg jo vel greie å gå ned for det? Hm, ja, tiden vil vel vise det...
God mandag folkens!! :-)