|
Sv: Flere som skal ned 30 kg?
Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.
Cocosa i kaffen?
Sliter litt med å svelge 2 ss Cocosa ordinert av legen, kanskje jeg skal prøve den kaffevariantwn din
Idag har jeg blandet Cocosa med kokosmasse laget kjeksaktig som jeg har lagt i frysen, spent på de. Fant de i en treningstråd her inne
Kan du blande fisk og melk,
Dagens middag er laksefilet med sitron imellom, sitronpepper, og kesam på hver skive. Stekes i ovn, med blomkål/ brokkoli til
Tror jeg også hadde slitt med det. Må gjøre det best mulig. Ganske godt med cocosa i kaffen. Bruker den uten smak jeg da. Vet ikke hva som er vanlig..? Åsså har jeg en god desj fløte i tillegg. hehe. Min mor klarer ikke tanken på cocosa i kaffen. Tror hun prøvde det en gang(om det var med eller uten fløte vet jeg ikke) men det var visst ikke noe for henne. 
Cocosa og kokosmasse, og bare det..? Hvordan laget du dem? Er vel en god måte å få fett i seg på det. Hvordan smakte de?
Jepp, laks og meieriprodukter kan jeg blande vet du Og det hørtes jysla godt ut