|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.
Håper helgen har vært bra!? Godt å lese seg opp her igjen. Det funker så bra å spise når man er sulten.....virkelig tilfredsstillende! SÅ utrolig bra du får så mye kommentarer. det er verdt ALT!!!!! Virkelig glad på dine vegne!!
Enig med de andre...det trengte du....noen ganger kan det være nok!
Mille: GRattis med nedgang...du raser av....herlig!!!!!!!!!!!!!!!
Og STREBER: GRATTULERE med nedgang! You go'girl!!!!!!!!!!!!!! Ennå har vi god tid til sommeren.
For første gang i livet stresser jeg ikke i forkant av en sommer med slanking. Føles godt og avslappende! Nå skal jeg på trening! Må løpe av litt "godt" fra helgen. Når oldemødre setter frem egne bakte kake MÅ man smake. Hun er 92 og er veldig oppegående, og oldefar er "bare"88. Fantastisk at ungene kan ha et forhold til de! Det er dyrebart syntes jeg. Men har spist lite av karber selv om jeg smakte litt. Har spist når jeg er sulten, så håper onsdag viser samme vekt eller.....
...godt å lese meg opp å være "med" igjen....
Ha en strålende dag alle på ED
Så koselig å ha oldemødre i live og at barna dine får oppleve de og vise versa. I visse tilfeller må man bare ta et lite kakestykke, men så lenge en klarer å begrense seg er det jo supert, da har vi kommet langt.
Veldig deilig å slippe og stresse med å slanke seg til sommeren, nå er det bare bonuskiloene som skal av og vi slipper og føle panikken. Dessuten får kroppen tid til å stabilisere seg litt også slik at vi ikke raser opp fem kilo hvis vi unner oss en softis....
Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.
Lykke til hos legen mille - og håper treningsøkten ble bra .
Lurer litt på rekkefølgen av ED-produktene. MÅ man spise f.eks. pasta/risotto osv. til middag, eller kan man ta en bar? Jeg har ikke lyst på mat i dag, og en middag frister ikke i det hele tatt - men spise må jeg jo... Spiste pannekake til frokost og suppe med grønnsaker til lunsj. Kan jeg da f.eks. ta en bar nå og f.eks. kjeks eller noe til kvelden??? Hvordan fungerer det egentlig?
Hei Happylady!
Du kan spise måltidene i hvilken rekkefølge du vil, men i starten skal du helst ha i deg to salte måltider per dag og bare en bar...
Lykke til. 

|