Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 17:27   #578
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Så flink du er, frøken! Det er nok smart å ha et mål å trene fram mot, - jeg husker i "Grete Waitz-løpet"s glansdager, da hadde jeg mye bedre kondis enn nå, - selv om jeg ikke tok løpet så seriøst. Det var mer en helg med gode venninner (som hos mange andre) Men trente gjorde jeg! Kanskje man skulle melde seg på jentebølgen eller noe slikt?

Men det får bli senere. Nå står en 14 dagers sydentur for døra. Vi reiser til GC på onsdag. Og jammen klarte jeg å se 69-tallet før jeg dro. Riktignok har det gått litt opp igjen i helga (mye besøk og "litt" utskeielser) men jeg har bestemt meg for å ta en pause nå under sydenturen. Etter 9 mndr i ketose kan det jo hende det er litt godt og? Jeg skal ikke freake helt ut i karborus, - men holde meg til lavkarbo - dog over ketosenivå. Jeg skal unne meg litt grovt brød til frokosten, litt is, kanskje en bakt potet eller tre til middag og koooose meg med mørkemørk sjokolade til vinen. Øl er jeg ikke så glad i så det utgår. Hvitvin derimot.... hihi! Skal kose meg, - og stilletiende godta et par-tre-fire kilo opp etterpå. Så starter jeg med ny frisk når ferien er over. OG trimme attåt! Så kanskje blir det en ny minstenotering igjen uti mars engang?? Jeg har det ikke travelt.

Før jul kjøpe jeg en dongerikjole som var for liten. (bevisst, - som gulrot) Nå passer den meg akkurat! *juuubler* Tydeligvis har jeg gått sammen selv om vekta har stått stille!! Så i dag dro jeg og kjøpte meg nye sandaler, - skal være fjong i syden serru.... Hei og hå.

Ha en flott februar alle sammen. Kommer plutselig tilbake.

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat