Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 17:00   #48
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med 80/80/20 eller PSMF?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

I følge min kostholdsveileder er ikke høyprotein noe særlig bra. Det kan skade nyrene i følge han..

Men du Nellie har vel også prøvd PSMF vel?

Yes, det har jeg I 6 dager. Jeg er jo en av disse VELDIG sykelig overvektige da. Var det på den tiden hvertfall. Da synes jeg det må være helt okei å gå på en slik diett i noen uker.. 3 måneder, som "ekspertene" sier det er greit når man er veldig overvektig er jeg ikke enig i da.. Jeg er trygg på mitt opplegg og vet hvor langt jeg kan gå, før det blir farlig/usunt/utrygt for meg.

Men disse folka som kommer inn og ber om råd og erfaringer rundt PSMF ol. er i 99% av tilfellene av typen som lurer på hvordan de skal bli kvitt tre av de 55 kiloene sine.. Det er en heeeelt annen sak.