Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 16:13   #25
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med 80/80/20 eller PSMF?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

nei det er jo ikke et varig kostholdt, det er som en boost.. og Sofie hexeberg har også utført very low calorie diet på flere av sine pasisenter med godt resultat.. vlcd eller hva hun kaller det.. lite karber og lite kalorier.. men det er så klart ikke noe man vil gjøre lenge.

Jeg holdt ut en uke, da drømte jeg lenge om saus altså, hehe og jeg går såpass bra ned uten å ligge lavt på kalorier, så jeg trenger ikke noe sånn kur..

Den store forskjellen her at da er det i samråd meg en lege!!!!! Jeg har i samråd med min lege gjennomført noe av det samme. For ingenting hjalp av det jeg forsøkte. For kroppen min var helt ødelagt. Men jeg var til jevnlig kontroll og hadde tatt en mengde blodprøver i forkant. Altså var kuren spesialtilpasset meg.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat