Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 15:30   #13
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva har ikke fungert for deg, og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Filosofina, her.

I følge blodtypedietten burde jeg jo omtrent leve på grønt alene, men jeg er som du... "ja takk i små mengder". Det fungerer som tilbehør og som wok!
Kjøtt er jo min beste venn. Det er det jeg legger minst på meg av, har jeg funnet ut. Egg og kalkun og tunfisk er det aller beste.
Men jeg fungerer ikke på det alene heller... noe brød og ris og pasta må jeg ha. Men forsøker å kjøpe mest mulig fullkorn og grovt.

Jeg fulgte også blodtypedietten i en periode, før jeg begynte på lavkarbo. Men det hjalp ikke det skvatt på 40 kilo overvekt, dessverre. Alt det som jeg med min blodtype skulle spise gjorde meg bare slapp og sliten, fikk aldri nok energi Nå lever jeg på fett kjøtt, egg og litt grønnsaker, har tatt av 40 kilo og har MASSE energi.

Opprinnelig lagt inn av Tinkiwinki, her.

Jeg tar CLA noen flere som gjør det? det hjelper til med fettforbrenningen.

CLA fikk jeg utslett av... Tror det var noe med at lavkarbo/høyfett kosthold gjør nøyaktig det samme som CLA hevder å gjøre, altså brenner opp kroppsfett. Jeg har jo brent opp 40 kilo av det, bare på å spise nok fett da Det virket som om CLA virket mot sin hensikt på lavkarbo fordi CLA er beregnet på folk som spiser karbo i tillegg...? Vet ikke sikkert, bare min erfaring

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat