|
Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.
Hei alle mandagsveiere!
Det har endelig løsnet for meg!
Startvekt 11.01.11 88kg
Forige mandag 01.02.11. 86 kg
I dag 07.02.11. 82 kg!!!!
Jippiiiiii!   
Glimrende! Da holder vi samme tempo. Startet 10. januar på 88 kg. Jeg merker at jeg har mere nedgang de ukene jeg får trent litt. Pga det dårlige været i forrige uke gikk jeg bare litt ned, mens det virker som den har fått fart på seg igjen de siste dagene da været har vært bedre (jeg veier meg hver morgen). Du er sånn sett heldig som har en trimsykkel og ikke er avhengig av været 
Uansett er det viktig å huske på at man kan ikke sitte seg slank. En viss aktivitet er nødvendig. Sofaslanking er vanskelig, da må man nesten sulte seg. Det herlige med denne dietten er at man nesten aldri er sulten. Jeg gikk ned 7-8 kg for 3 år siden, da spiste jeg nesten bare frukt og grønnsaker. Grønnsakssuppe 4-5 ganger i uka til middag, og nesten ikke fett. Hadde et konstant vakuum i magen. Nå kjenner jeg meg frisk og rask, og i og med at jeg er på tur opp igjen etter den slappe perioden, kjenner jeg meg full av energi igjen 
Dette blir ikke bare en diett for en periode, men et helt nytt kosthold for meg. Når jeg når målvekta mi kommer jeg til å introdusere litt mer karbo i kostholdet, bl.a savner jeg poteter, men jeg kommer til å bli nøyere på hva jeg putter i meg om kvelden. Heller spise en kveldsmat bestående av proteiner enn karber. Og spise mat med karbo før jeg gjør noe fysisk, ikke etterpå. Så skal jeg klare å holde vekta framover.
|