Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 15:08   #1113
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hahaha streber det bildet der likte jeg

jeg har hatt, tja, en merkelig helg. jobbing fredag lørdag søndag. men også innflyttingsfest for en venninne etter jobb lørdag. Gikk i ganske tettsittende klær, og møtte en del venner ejg ikke har sett på en stund, og fikk så utrolig mange kommentarer på hvor flott ejg så ut. bl.a. en jeg egentlig ikke kjenner men som jeg møter av go til. tror hun sa hvor flott jeg så ut 20 ganger(jeg hadde alltiod sett bra ut men nå STRÅLTE jeg, også håret ditt da, fantastisk!!). og ja jeg synes det er deilig å høre det men tror nok jeg syntes det her ble litt mye--->

igår spiste jeg pizza, chips og sjokolade,,,????? bare for å ødelegge? det var ikke fantastisk gode heller. men jeg sluttet bare ikke. merkelige greier. hvorfor skal jeg ha slike megautskeielser?

jaja idag føler jeg meg utslitt og kom meg aldri på skolen. tror nok jeg skal vurdere å jobbe litt mindre. henger ganske langt bak etterhvert. imorgen er det matteprøve.

frem til legetimen skal jeg:
spise hver 3 time
faktisk bruke ed-produktene igjen
lage meg et skillelig måltid hver dag
drikke masse vann
begynne å trene to ganger i uken, 3 timer til sammen.

om jeg spiser nøtter el.l av og til skal jeg gjøre det. har ikke stoppet meg hittil. så satser jeg på at vannet (deter bare vann, noe annet nekter jeg for) av på null komma svisj.

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat