Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 10:29   #1112
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Bloggersynne, her.

Jadaaa <3
Men hvordan fikser man slik teller?
Sånn som flytter seg når du opdaterer hvor mye man har gått ned
og sånt??
HJEEELP !!
Trenger hjelp er ny her

Velkommen

Opprinnelig lagt inn av Marie201, her.

Hei!
Jeg er på 3. uka med eurodiett. Går egentlig ganske bra syns jeg, selv om vekttapet ikke er d helt store.. -5 kg på 3 uker liksom! :/ men har "mister" 21,5 cm rundt om på kroppen(!), så d er vel noe d da.

Velkommen

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Tusen takk . Hadde egentlig ikke regnet med noe denne uken i og med at jeg gikk fra ketolysekuren og over på ED på tirsdag. Trodde kroppen kanskje trengte litt tid på å omstille seg. Stått stille de to siste ukene hadde jeg også. MEN 1 kg ned - jippppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gratulere med nedgang! Superflott!!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Har begynt som Monica og spise til jeg er mett og bare når jeg er sulten...

Håper helgen har vært bra!? Godt å lese seg opp her igjen. Det funker så bra å spise når man er sulten.....virkelig tilfredsstillende! SÅ utrolig bra du får så mye kommentarer. det er verdt ALT!!!!! Virkelig glad på dine vegne!!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Sløve dag i dag - deilig
Det eneste vettuge jeg har gjort, er å lage grillet laks med grønnsaksmos, hjemmelagd bernaise og stekt rosenkål nammmmmmmmmmmmm

Enig med de andre...det trengte du....noen ganger kan det være nok!

Mille: GRattis med nedgang...du raser av....herlig!!!!!!!!!!!!!!!

Og STREBER: GRATTULERE med nedgang! You go'girl!!!!!!!!!!!!!! Ennå har vi god tid til sommeren.
For første gang i livet stresser jeg ikke i forkant av en sommer med slanking. Føles godt og avslappende! Nå skal jeg på trening! Må løpe av litt "godt" fra helgen. Når oldemødre setter frem egne bakte kake MÅ man smake. Hun er 92 og er veldig oppegående, og oldefar er "bare"88. Fantastisk at ungene kan ha et forhold til de! Det er dyrebart syntes jeg. Men har spist lite av karber selv om jeg smakte litt. Har spist når jeg er sulten, så håper onsdag viser samme vekt eller.....
...godt å lese meg opp å være "med" igjen....
Ha en strålende dag alle på ED