Tråd: 20 kg!
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-11, 02:46   #22
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: 20 kg!

Opprinnelig lagt inn av sinquah, her.

jeg har ikke spist så mye egentlig, og skjønner at du er irritert over hvor fort denne dietten, det er slik jeg sier til folk, " den går på autopilot" jeg har prøvd alt fra og trene til og ikke spise godteri osv, men lav karbo er nesten som og jukse, det funker men føles ikke riktig . det har vært for enkelt og ser ikke problemet med og gå ned vekt

jeg trener ikke, derimot sitter foran pcn dagen lang, spiller spill og chillern med folk, bor på hybel så besøkene jeg er på er 15 meter unna...

Det er en interessant oppfatning du har, man føler at det liksom ikke er riktig i forhold til hva man er blitt opplært til (svette og ofre mye pr. kilo).

Men du bør heller tenke på det slik:
spør kompisene dine som er tynne som stælker og alltid har vært det om de noensinne har tenkt mer enn 5 minutter hva de dytter i seg. vil de ha hamburger, spiser de det uten videre og fordi kroppen har en rask nok insulin (horomon) respons, går de ikke opp et gram i løpet av måneden.

Slik er det nå med din kropp. Du "reparerer" horomon-responsen din som ung og kan derfor la vær å tenke på vekt som de mange andre tynne unge, og som er den naturlige tilstanden der sult-følelsen er regulert av horomoner på samme måte som kjønnshoromoner eller vektshoromoner uten at vi trenger å tenke på det.

I tillegg spiser du mat som unngår mye av det stresset et moderne "balansert" kosthold gir og som er mistenkt å spille en tung rolle i alt fra kreft til alzheimer når man kommer opp i årene.

Hadde jeg visst om LC når jeg var 17 ville jeg hatt et helt annet liv, fått meg kjærester, badet med kamerater på sydentur, løpt om kapp eller gått på ski på hytteturer, kunne kjøpt klær som var stilige, ikke skammet meg over kroppen etc. etc.

Du er derfor både heldig og flink som tok opp tråden. Del din suksess med andre kamerater som er runde og som du ser sliter med vekta og å få til alt det resten av kameratflokken gjør. Da får du antageligvis gode venner for livet.

Mvh
Biggie

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat