|
Sv: Oktoberstarter-tråd?
Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda, her.
Men jeg er derimot veldig lat og kreativ når det gjelder å lage mat til meg selv da, så selve fettinntaket varierer dag for dag... Men har jeg dårlig matlyst så tar jeg alltids en slump rapsolje i mocca'n kunne nok gått ned mer til nå hadde jeg vært flinkere til å få i meg fett og trene, men jeg har ikke dårlig tid
God helg da
Er nok litt lat jeg også, så jeg er kjedelig når det gjelder frokost og lunsj, men det enkle er ofte det enkleste. Så lenge det er godt, så går det greit. Men, går du for lite ned på ketolysen, så får du i deg for lite fett ja. Jeg kjører nå på samme frokost og lunsj hver dag. Proteinshake til frokost, og jeg har gjerne litt olje oppi for å få opp fett innholdet. Iallefall om jeg vet at jeg har en aktiv dag foran meg. Lunsj går jeg for cottage cheese med bær og nøtter oppi. Det er alt jeg trenger til jeg kommer hjem for å lage middag. Mellommåltid blir noen nøtter og noen kopper med te.
Spiser vanlig middag, som resten av familien, men kutter ut potet, pasta og ris. Har heller salat og grønnsaker.
Kvelds er mitt verste måltid faktisk, men har jeg knekkebrød, så blir det et par slike med ost.
har stått i stampe nå i 2 uker, men forventet. Jeg har ikke vært flink i det hele tatt, får bare være fornøyd med at jeg ikke har gått opp iallefall. Vel, jeg har vært flink helt frem til kveldene da, så jeg har kanskje hatt litt å gå på. Det er ikke så katastrofalt, siden jeg er på lavkarbo og ikke ketolyse. Der vet jeg at jeg må holde meg hard, for det går gjerne et par dager igjen før du er inne i riktig forbrenningsmodus.
Men, alt i alt, så er jeg veldig fornøyd med meg selv for tia. Kjenner at kroppen fungerer, jeg har kommet meg ned igjen, nesten der jeg var for 1 år siden. Har 1,5 kg igjen. Da er jeg på der jeg var da jeg avsluttet ketolysekuren. At det kom noen kiloer på igjen, det hadde jeg regna med. og jeg holdt meg på 2 kg i nesten et år da. Men, så kom høsten med sykdom, altfor mye å gjøre og total kolaps når det gjaldt mat...Da kom et raskt 2 kilo til gitt, og det var jeg ikke fornøyd med. Så, nå skal jeg ned dit jeg var, og forhåpentligvis et par kilo til også. Kunne tenkt meg å lande på 62 igjen. Der var jeg før jeg fikk siste tøtta, og jeg har faktisk noen fine kjoler jeg ikke har kasta....for fine, og håpet har jo alltid vært der da.
Så, 62 til sommeren, betyr at jeg har 6 kg som må av på ....kanskje litt for kort tid, men alt går, hehe. Man må bare ha mål

|