|
Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat
Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.
Hvis man stresser med å gå ned i vekt, kan det være med å hindre at man går ned i vekt. Jeg tror man lykkes bedre om man ikke ser på lavkarbo som en kur eller diett, men son en omlegging av kostholdet. Jeg synes man heller skal tenke langsiktig istedenfor å være så fokusert på vekta. Selv har jeg ikke vekt (bortsett fra den i kjøkkenskapet) , men alle kan bekrefte at jeg har gått ned i vekt.
Det er sant Men etter 13 over med nesten denne vekten hele tiden (fra føste svangerskap) helt til mitt siste nå, så il jeg veldig gjerne få tilbake en annen vekt. Samt at legen min har sagt at jeg MÅ ned pga helsen..så derfor vil jeg gjerne det skal skje noe snart, så jeg kan få det bedre, samt at jeg gjerne vil ha en fin kjole på meg i bryllupet om 4 mnd, å ikke se ut som jeg gjør nå...
men skjønner hva du mener, men jeg har bestemt meg nå, så kommer til å forsøke det, å så komme tilbake igjen etterpå, å jeg har dette som en kosthold som vi skal leve på ja vi la om til det i høst, lenge før jeg begynte på kuren, så dette er langtfra en kur for meg (oss) 
Jammen er du god som klarer å være så avslappet rundt det, står respekt av det det klarer dessverre ikke jeg, jeg må ha bitte bitte litt nedgang for å kunne holde motivasjonen oppe..

|