Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 22:21   #5696
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Problemet er jo at denne alkoholen kommer i TILLEGG til all den andre de får i seg. Hadde det vært det eneste de drakk, så joda.

Og når det gjelder det med å kontrollere hva barna gjør. Ei veninne av meg hadde veldig streeng oppdragelse hva alkohol og røyk o.l angikk. Hun begynte ikke å gå ut før etter hun var atten. Men da tok hun virkelig igjen alt, med renter! Hun kunne drikke 2 sixpacks på fårspill + drinker og vin, og endte alltid med å bli søplefull og det var et under at det ikke gikk galt noengang! Så, jeg tror det er ok å prøve seg litt på livet jeg, ikke bli helt beskyttet fra alt.

Noen er flink og holder seg til det de får hjemmefra. Men selvsagt, mange som ikke gjør det også.

Jeg har faktisk en "slik" venninne jeg også. Hele søskenflokken hennes var vel slik forsåvidt. Hun tok fullstendig av når hun da hadde frie tøyler, og i likhet med din venninne så er det et mirakel at det gikk så bra som det gjorde...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo