Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 21:24   #5686
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg flytta hjemmefra da jeg var seksten, så det var jo ikke mulig for mine foreldre å holde oversikt over hva jeg drev med. Ja, jeg røyka og drakk litt alkohol da jeg var i den alderen, men det ble da folk av meg også. Og dette sier jeg ikke for å forsvare mindreårig drikking. Men ungdommen vil i en eller annen grad alltid teste ut regler og tøye grenser, det er en del av det å vokse opp og og lære. Vi KAN og skal ikke kunne beskytte ungene våre mot alt som er vondt i verden, selv hvor mye vi vil. For at man skal skjønne at det gjør vondt å ramle ned fra et tre, så må man først klatre opp i det.
Igjen, ikke for å tale noen sak for uvettig drikking blant tenåringer. Det jeg prøver å si er at man kan gjøre mye, men man får aldri muligheten til å holde kontroll på alt .

Med det sagt, så synes jeg det er kjempefint med foreldre som er interessert i hva ungene er opptatt av, og som har litt åpent hus og sånn. Mine foreldre var også sånn, og det har vært en veldig fin erfaring for meg .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥