Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 21:22   #5685
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

JEG synes ikke det er bra. Det er alt for tidlig å feste og drive med alkohol. Men det er MIN mening. Jeg var mye eldre selv, og ble strengt oppdradd, så slikt kom ikke på tale ... Synes barn begynner alt for tidlig. Røyking og drikking og sex mens de går på skolen ... Nei, jeg synes det er for tidlig, og synes det er en ide å ha fest hjemme, uten alkohol ... problemet er bare at de da gjerne heller velger en annen fest hvor den kan drikke ....

Men å la ungen invitere venner hjem, gjerne lage mat sammen, og slikt, er bra. Min yngste bror har aldri vært opptatt av fest og drikking, men har alltid hatt venner hjemme på kveldene, de lager mat, eller mamma serverer mat, og de holder på med pc ... tror de trives godt hjemme ..(dvs han er flyttet nå da).

Vi har stor kino hjemme og mange filmer (tusenvis stående i hyller slik at de kan lete alle sammen). Så jeg håper det kan være med på å holde ungene hos oss... uten alkohol. Jeg får heller alliere meg med andre foreldre slik at de kan sponse på pizza etc.