Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 18:18   #5679
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Takk, hehe.
Er bare at moren min lager den vanlige versjonen i dag, og jeg må nok spise det i dag.
Det er en av mine yndlingsretter, men heldigvis er det noe vi såvidt har på vinteren, så nå som det nærmer seg vår blir det vel siste gang til neste vinter x)
Og tror kroppen skal klare litt mer karbo i dag, så lenge jeg holder meg lavkarbo fra i morgen av igjen^^

Gjør som følger, ta minimalt med saus, dropp potetene. Nå vet ikke jeg hvilke grønnsaker moren din pleier å ha oppi, men er det mye rotgrønnsaker kan du jo ta minimalt av de også. Kan jo evt spør om hu gidder å koke litt blomkål/brokkoli til deg eller du kan gjøre det selv. På denne måten minsker du ant karber, hvis du i tillegg går deg en rask tur etter middag får du også brukt opp en del av karbene. Men som du sier, spis litt av dette i dag og fortsett der du slapp i morgen. Bare husk at det ikke er bra og gå inn og ut av ketose (dersom du er i ketose da) hele tiden, da mister det hele sin hensikt.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose