Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 15:09   #1
Dietorelle
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Akershus
Dietorelle er på en erverdig vei

40 kilo forskjell og nesten samme str?

Jeg veier 128 kilo og er 180 cm høy. Ei venninne av meg veier 80- 85 kilo og er 175 høy.

Jeg bruker str 46 i klær, handler ofte bukser og overdeler på Vivikes feks, og jeg kan låne klær av venninna mi. Hun bruker en tunika som er min nå som strammer litt over ryggen på meg nå at den ikke sitte fint...men jeg er sikket på at om 5 kilo mindre kan jeg bruke den fint.

Hvordan er det mulig at jeg som veier 40(!!) kilo mer en henne kan bruke samme klær?
Lånte en Odd Molly-tunika av ei annen venninne i går(hun er også ca 175 og veier rundt 80 kilo) som sitter fint på meg.

Nå er jo dette skjorter og tunikaer, men det er str L og XL og 44 og 46 vi snakker om her.

Det jeg syns er rart er at jeg som veier så mye mer kan bruke samme str? De aner ikke at jeg veier så mye, tror folk tipper jeg veier en 100 kilo.

Jeg må jp ha kiloene godt fodelt på kroppen tenker jeg siden folk hverken tror jeg veier så mye og at mye klær passer? Det er jo ikke normalt a en som veier 130 kilo kan kjøpe klær i vanlige butikker?

Bare undrer meg litt over dette

Nå har jeg akkurat startet på Ketolyse så satser på bra vektnedgang

Dietorelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat