|
Sv: Lavkarbo og raw food/supermat
Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.
Grønne pulvere er veldig bra for magen. Skal gjøre magen sterkere og gjør at den tåler mer. Har ikke begynt enda, man skal ta 0,5 ts i eplejuice eller vann på tom mage hver morgen. De første ukene kan man ha litt luft og sånn visstnok så må vente med å begynne til ferien.
Jeg fikk beskjed om at jeg IKKE måtte ta det sammen med juice. Jeg har det oppi brennesleteen min sammen med cocosaen. Mikser med andre ord sammen alt det jeg ikke liker smaken på og drikker det opp i en fei. 
Jeg merker forskjell før og etter at jeg begynte med dette. Jeg er ikke så fryktelig slapp lengere og jeg begynner få en ørliten vårfølelse i kroppen! DET er et godt tegn. Og når det gjelder magen så har jeg kunnet kutte ut Nexiumen. Jeg drikker også endel eplecidereddik hver dag og også det skal være bra for magen.
Det spiller for ingen rolle om det er alt stuffet som virker eller trua på at det skal virke, så lenge jeg føler at jeg blir bedre og de rundt meg kommenterer stadig vekk at jeg ser piggere ut så fortsetter jeg! Lavkarbo med rawfoodtilskudd.