Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 14:10   #22
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Lavkarbo pulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Ja er nettopp det. Vil ikke gi opp, og føler jeg heller ikke gjør det, men gjør en endring da.... Og når jeg har gått ned en del så tilbake på ketolyse. Og om man går på lavkarbo shake bør enn vel holde seg sånn nogenlunde i ketose også??
Å har de vanlig lavkarbo shake i vanlig butikk?? Ja da skal jeg jammen lete i sverige. Burde jo ha der også. For 600kr for 3-5dager syntes jeg var j**vli dyrt.
Ja og etter noen uker om matsavnet blir for stort må det da gå ann å gå tilbake til ketolyse? Vet jo at om en går tilbake til vanlig mat så hjelper det ikke samme hvem diett enn følger, men lavkarbo shake og ketolyse burde gå litt om hverandre, men selvfølgelig ikke annne hver dag. Men 1-2mnd på hver??

Camebridge er jo en evig lang kjent kur da, så kunne jo være noe den

Nettopp det tenkte jeg også, kanskje en mnd på pulver, så fortsette med ketolyse igjen, men må ha en pangstart nå for å få igang motivasjonen min

Så på nutrilett også nå, å tror det går for det samme hva en velger jeg, tar en av de 2, ser på prisen, for EL er dyrt ja...
Blir spennende å høre om du finner noe i Sverige gi meg gjerne et vink når du kommer hjem evt

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat