|
Sv: Lavkarbo pulver vs lavkarbomat
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
Samme som meg da, men likevel ikke resultat, vet de sier at vi ikke skal gi opp, at det kan gå opptil 6-8 uker før det er skikkelig igang osv, men jeg føler det går sååå sakte, for sakte rett å slett, trenger å se i det minste LITT nedgang så motivasjonen holder seg, men å kretse rundt det samme tallet blir ikke motiverende for meg 
har surfet rundt i easyLife trådene nå å sett at flere sier at det er det samme hvilke pulverkur det er, da de rimeligere fungerer på samme måte, men det vet jeg ikke selv da.
men jeg får kjøpe, men de koster 600 kr eller noe rundt der for 3-5 dager eller noe, så er jo et dyrt pulver, lurer på teste ut noen andre først kanskje.
Vi har pulver,merket med low calorie diet på dagligvarebutikken vår her også vi, å vi bor en liten bygd, så da har de nok enda bedre utvalg andre steder. Eneste her var at de hadde kun sjokolade, å det liker ikke jeg, må ha jordbær..
Men etter endel uker, merket jeg at jeg maktet mindre fysisk, å at jeg savnet å ha noe å tygge på, samt at det gikk år, før jeg smakte jordbærmelk/milkshake igjen 
Er jo mange linker på nett til pulver:
http://www.awareness.no/Slankekurer.htm
Ja er nettopp det. Vil ikke gi opp, og føler jeg heller ikke gjør det, men gjør en endring da.... Og når jeg har gått ned en del så tilbake på ketolyse. Og om man går på lavkarbo shake bør enn vel holde seg sånn nogenlunde i ketose også??
Å har de vanlig lavkarbo shake i vanlig butikk?? Ja da skal jeg jammen lete i sverige. Burde jo ha der også. For 600kr for 3-5dager syntes jeg var j**vli dyrt.
Ja og etter noen uker om matsavnet blir for stort må det da gå ann å gå tilbake til ketolyse? Vet jo at om en går tilbake til vanlig mat så hjelper det ikke samme hvem diett enn følger, men lavkarbo shake og ketolyse burde gå litt om hverandre, men selvfølgelig ikke annne hver dag. Men 1-2mnd på hver??
Camebridge er jo en evig lang kjent kur da, så kunne jo være noe den 

|