Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
Jo det er nettopp det det er
å jeg skal inn i en kjole like før sommeren, derfor jeg begynte nå, å hadde jeg bare sakte men sikekrt gått ned, så hadde det ært en ting, om bare 0,1-0,5 kg innimellom, men når jeg da går opp igjen, å så ned noe av det, å så opp igjen, på ny og på ny, stiger frustrasjonen, jeg står på samme kiloet som etter første uken enda jeg...88 idag....
her er ukene:
03.01 - 91 kg ( oppstart ketolyse )
10.01 - 87,9 kg, ( -3,1 kg.1 uke )
17.01 - 88,3 kg, ( +0,4 kg, 2 uke)
24.01 - 86,9 kg, ( -1,4 kg, 3 uke )
31.01 - 87,0 kg ( + 0,1 kg, 4 uke )
jeg er også 88 10 jan, altså for en mnd siden...
jeg har holdt kuren slavisk, vært i ketose hele tiden, bestilt mat som jeg kunne h anår vi er ute, ikke spist mer enn jeg er mett, drukket mengder med vann, aldri skeiet ut osv osv har også sjekket menyene mine 2 steder her inne å fått de "godkjent" ingenting galt med de, å så leser jeg om de som skeier ut med søtninger, brus osv å allikevel går ned....
Jeg mister motivasjon ved å stå på samme stedet i 1 mnd....har bare trent 2 dager også, så lager meg ihvertfall ikke noen muskler enda....
Jeg kutter nok dessverre dette ut...var derfor jeg spurte her for å høre om hvordan det var å være i ketose på pulver, for deretter, å gå over på dette igjen for å få en kickstart, men ser ikke ut som jeg får noe svar på det, så da tror jeg nok jeg hopper tilbake på det som har hjulpet meg tidligere, EasyLife...
Gikk på pulver der noen uker å gikk ned 11 kg, så tenkte å bruke det en stund for å komme ned et godt stykke, å så kanskje fortsette med dette etterpå, men uten resultat på dete, er det ingen vits..kanskje jeg ikke passer til dette
Skal se på veiingen imorgen, men så er det over på EasyLife for meg tror jeg...uten kurs denne gangen, får jo kjøpe pulveret siden jeg har tatt kurset tidligere jeg...
Men mye ab kostholdet fortsetter vi med, vi la om til rene produkter osv ifjor høst for hele familien vi, å slutt på sukker, så ingen snop, brus osv her for noen lenger, utenom i selskaper og til jul, da får de det litt friere, men vanlige lørdager og alle ukedager, har vi rene produkter, og ikke lørdagsnop, men andre godsaker, å ingen klager på det
slutt på nugatti osv også, uten at det gjør noe for ungene 
men du da? hva skal du, kanskje jeg kan lære av deg siden du er i samme båt som meg?