Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 12:41   #20
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Nå syns jeg ikke du er så mye bedre enn de som slenger dritt på KG, egentlig
Ja, det kan være mye drittslenging der, men når en er blitt kjent med forumet, så er det mye bra også. Det gjelder bare å sile ut det man syns blir for dumt. Og alle er jo anonyme, akkurat slik som her.

Selv er jeg blitt kjent med utrolig mange flotte mennesker der, men det er gjennom dagbøker, og ikke i diskusjonene.
Kosthold, trening, mat og helse der inne er veldig spesielt, og jeg styrer som regel unna akkurat det underforumet. Veldig mange spiseforstyrrede, og i tillegg andre som er stygge i kjeften.

Nei jeg er nok ikke så mye bedre
De eneste gangene jeg har vært innom der er når det har vært milelange mobbetråder om spesielt utpekte, navngitte enkeltpersoner, så det har liksom ikke frista til vidre utforskning.

Er som sagt anonymforumet som er en parodi Altså der man ikke trenger logge seg inn for å tråkke ned, nedverdige, såre, knuse og mobbe navngitte personer som man tror man vet alt om etter å ha sett dem i to minutter på TV, eller lest et par blogginnlegg av.