Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 09:46   #14
Señora
Seniormedlem

Señora sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: sprakk idag.....

Min mann har også uffet og akket seg litt, og en dag sa jeg at han stod fritt til å lage akkurat det han ville til middag uten at jeg skulle blande meg inn i det.

Vel, han kjøpte brun lapskaus på boks, mens jeg laget laks i form med masse grønnsaker og deilig hollandaisesaus.

Da vi satt på hver vår side av bordet og spiste innrømmet han at min mat så MYE bedre ut en hans guffe.

Jeg lager gjerne egne ting til barna (6 og 12 år), men jeg prøver i det lengste å lage noe som ligner eller er tilnærmet likt. Hjemmelaget tomatsuppe smakte 1000 ganger bedre enn Toro sin ifølge 12 åringen. Ostelasagne skal testes ut denne uka, Taco er genialt, alle kan ta det de vil ha, kylling og ris/jukseris med salat. Gemalen her i huset synes faktisk at jukseris er bedre enn vanlig ris.

Det er viktig at du gir beskjed at du gjør dette for din egen skyld og ikke alle andres, og at så lenge du ikke synes det er noe problem å leve sånn så burde han heller støtte deg og være stolt.

Sutring er forbudt og heller ordne noe selv.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat