Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 01:21   #39
Fero
Medlem

Fero sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Fero er ny på veien

Sv: Jeg har så lyst på sushi ...

Jeg går forbi Alex Sushi på jobb daglig, og ender dermed opp med å sikle daglig også. Siden det er såpass dyrt ender jeg opp med å bestille fra Japo (rett på andre siden av solli plass, begynnelsen av frognerveien) og har i grunn syntes det har vært helt greit.

Ingen sushi eller sashimi siden jeg startet på lavkarbo, men hendte jeg lagde sashimi selv før, og da med salma-laks som nevnt lenger opp. I tillegg brukte jeg litt balsamico og kvernet havsalt, og syltede kapers. En noe sær smak, men jeg likte det. Ingen anelse om dette funker på lavkarbo siden jeg ikke har sjekket kh i balsamicoen/kapersene, da jeg ikke tenkte på sashimi engang før jeg leste dette, men det kan jo finnes ut

Til deg som spurte om smaken var salt: personlig synes jeg ikke det kan sammenlignes med røkelaks (eller røkt ørret, gravlaks eller rakfisk) og smaken er relativt mild. Prøv en slik salmafilet, og liker du den ikke rå kan du jo bare steke den opp og spise den som en del av en vanlig middag

Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
Fero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett Svar med sitat